Personalihaldus

    HR funktsioonide sisseostmine

    HR funktsioonide sisseostmine on inimressursside funktsiooni administreerimis- ja opereerimishalduse, palgaarvestuse ning palgamaksete ja kliendi infrastruktuuri halduse üleandmine.

    Teenus hõlmab:

    • tööandja suhete töötlemist;
    • palgaarvestust ja palga ning kokkulepitud hüvitiste maksmist;
    • Eesti seadusandlusega kehtestatud tulu- ja sotsiaalmaksude maksmist;
    • vajaliku raamatupidamise pakkumist;
    • puhkuste, ärireiside, haiguspäevade, eelistele vastavuse ja tagatiste töötlemine;
    • suhtlemine tööinspektsiooni ning teiste ametiasutustega;
    • briifingute läbiviimine ja töö- ja tuleohutusnõuetest kinnipidamine;
    • projekti pakkumine koos infrastruktuuri ja lisateenustega.

    Me võtame endale kohustuseks:

    • vastata päringutele kahe tunni jooksul ja töötada 24 tunni jooksul välja asjakohased lahendused ja/või tegevuskavad;
    • pakkuda projekti tööandjatele terviklikku ning korrektset teavet;
    • pakkuda korrektset dokumentatsiooni;
    • pidada regulaarset päevikut toimingute iga etapi kohta;
    • pidada täielikult kinni seadustest tulenevatest nõuetest ning teavitada klienti õiguslike riskide esinemisest projektis.

    ANCORi eelised:

    • individuaalne lähenemine projektile;
    • valmidus lahendada erineva raskusastmega ülesandeid;
    • kaasaegsed tehnoloogilised lahendused;
    • pidev arendustegevus ja kõrge kohandatavus;
    • soov saavutada parimaid tulemusi ning vastastikust edu;
    • lai geograafiline kaetus.
    Meie teenused
    Sisseostmine
    Värbamisprotsessi sisseostmine on värbamistegevuste osaline või täielik üleandmine pakkujale (kindlates valdkondades, töökohtade kategoorias, valikuprotsessi etappides).
    Kontakt
    Teil on küsimus?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...