Selle tegemiseks me pakume teenuseid järgmistes valdkondades:
Tööandja brändi audit
Selleks, et mõista Teie ettevõtte väärtust potentsiaalsetele ja olemasolevatele töötajatele, peame me saama objektiivse pildi selle positsioonist turul. Selle tegemiseks me viime läbi auditeid erinevates valdkondades:- sihtgrupp;
- konkurendid;
- suhtluskanalid.
Töötaja väärtuspakkumise loomine (EVP)
Tööandja brändi väärtuspakkumise arendamiseks teeme sise- ja välissihtgrupi auditi - tuvastame olulised arusaamad, motivaatorid ja takistused, loome sihtgrupi iga segmendi kaubamärgi kirjelduse. Seejärel kontrollime segmentide kaupa töötaja väärtuspakkumise atribuute ja kohandame neid. Kui töötaja väärtuspakkumine on valmis, siis me uuendame või töötame välja tööandja kaubamärgi loomingulise kontseptsiooni ja valmistame ette juhised: „Mida teha töötaja väärtuspakkumisega“ (EVP juhiste raamat). Peale seda me kirjeldame vajalikud tegevused töötaja väärtuspakkumiste rakendamiseks ettevõtte siseses ja välissuhtluses.Kommunikatsioonistrateegia arendamine
Töötaja väärtuspakkumine on tööandja kaubamärgi elementide teoreetiline alus. Selle viimiseks praktikasse, tuleb luua kommunikatsioonistrateegia ning alustada tegevustega erinevates kanalites.Esmalt määratleme brändi positsiooni ja otsustame kuidas seda kohandada. Seejärel loome suhtluskanalite süsteemi, soovitame efektiivseid kanaleid sihtgrupiga suhtlemiseks. Pärast seda töötame välja meediastrateegia - sõnastame põhimõtted, millele vastavalt suheldakse meediaga, kujundame reklaamistrateegia, valime platvormid, määrame kindlaks materjalide avaldamise mahu ja sageduse ning alustame ideede elluviimist.
Loomingulise kontseptsiooni väljatöötamine
Oletame, et Teil on vaja suurendada oma kaubamärgi tuntust sihtgrupi seas, palgata samal ajal 30 töötajat, ehitada üles ettevõtte süsteemisisene väärtuspakkumine või suurendada töötajate kaasatust. Neid ja sarnaseid ülesandeid me nimetame aktiveerimiseks, kuna nende ülesannete täitmiseks tuleb aktiveerida sihtgrupp: ettevõtte sisene või väline. Just nende aktiveerimiste jaoks on vaja loomingulist kontseptsiooni. Loominguline meeskond ja strateegid töötavad probleemide lahendamiseks välja mehhanismid, reklaamlaused ja visuaalid.Kaubamärgi nimel toimuva suhtluse hoidmine
Peale kommunikatsioonistrateegia loomist saab edasi liikuda praktiliste tegevuste juurde: viia läbi konverentse, luua veebileht ja käivitada reklaamkampaaniad, hallata sotsiaalmeedia kontosid, teha koostööd ülikoolide ja massimeediaga.- Reklaam ja avalikud suhted: reklaamide avaldamine, koostöö meedia ja partneritega, offline turundus.
- Sotsiaalmeedia haldus: sotiaalmeedia kanalite haldamine ja arendamine, sisu loomine, jägijatega suhtlemine.
- Üritused: konverentside korraldamine, foorumid, ettevõtte üritused.
- Produktsioon: brändingule sobiva stiili kujundamine online ja offline. Veebilehe ja maandumislehtede loomine, videode, printmaterjalide ja suveniiride tootmine.