5 müüti värbamisagentuuride kohta, millesse kandidaadid endiselt usuvad
    Uudiste loendisse

    5 müüti värbamisagentuuride kohta, millesse kandidaadid endiselt usuvad

    5 müüti värbamisagentuuride kohta, millesse kandidaadid endiselt usuvad

    5 müüti värbamisagentuuride kohta, millesse kandidaadid endiselt usuvad

    Värbamine värbamisagentuuride kaudu vahendajana on üha levinum praktika värbamisel ja värbamisel. Tõsi, see koostöö tekib tavaliselt siis, kui kandidaat näeb karjääriplatvormil teda huvitavat tööpakkumist.

    Sellegipoolest usuvad tänapäeval üsna paljud inimesed endiselt teatud kuulujutte või müüte värbamisagentuuride kohta. Valitsevate müütide hajutamiseks käsitleme mõnda neist:

    "Värbamisbürood võtavad protsendi teie palgast"

    See müüt näib olevat tekkinud lihtsa arusaamatuse tõttu.

    Kuigi on tõsi, et värbamisagentuurid võtavad oma tasu protsendina kandidaadi palgast, võetakse see alati kliendilt (rentiv ettevõte), mitte kandidaadilt. Kui kandideerite agentuuri poolt, makstakse teile kokkulepitud palk ilma, et Teile lisanuksid lisatasud.

    "Agentuuriga liitumine maksab raha"

    See ei tohiks teile kui kandidaadile MITTE kunagi maksta raha värbamisagentuuriga liitumiseks.

    Kui räägite agentuuriga ja nad küsivad raha - jookske!

    „Värbamisagentuuridel on ainult töökohti, mida reklaamitakse mujal veebis”

    See on levinud müüt, kuna kandidaadid arvavad, et enda CV-de lisamine mõnele tööotingu portaalile on sama, mis agentuuriga rääkimine. Siiski on värbamisagentuuridel oma portfellis ametikohti, mida ei reklaamita üldse.

    See võib olla mitmel põhjusel, kuid tähendab, et amet peab tuginema oma võrgustikule ja andmebaasile; nii et kui Te pole nendega otse registreerunud, ei võeta Teid selle rolli puhul arvesse!

    "Värbamisagentuurid tahavad mind tööle panna, et nad saaksid kiiremini tasu"

    See müüt tuleneb tõenäoliselt inimeste kogemustest halbade värbamisagentuuridega.

    Kuigi võib tunduda, et värbajad soovivad saada kandidaadi esimesele töökohale, mis neile pähe tuleb, tähendab klientidega sõlmitud lepingute olemus seda, et neile makstakse tasu ainult siis, kui kandidaat jääb sinna minimaalseks ajaks - tavaliselt paar kuud.

    Sel põhjusel on värbaja (ja kandidaadi) huvides leida kandidaadile roll, millele ta soovib pikaajaliselt pühenduda. See tähendab, et värbamisagentuurid peavad tasu saamiseks paigutama õiged inimesed õigetele töökohtadele.

    "Värbamisagentuurid ei hooli kiirest liikumisest"

    Kuna värbamisagentuurid ei saa tasu enne, kui töötaja on vähemalt paar nädalat uues ametis olnud, on kõik, mida nad selle hetkeni teevad, sisuliselt tasuta töö. See tähendab, et neil on tohutu stiimul kiiresti liikuda, kuid mõnikord peatatakse töö ettevõtte poolt kelle heaks värbamisagentuur töötab või ettevõte tunneb välist survet, nagu meil praegu on koroonaviiruse puhang, mis mõjutab värbamisprotsessi.

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...