imelikud värbamislood
    Uudiste loendisse

    Palgata lugusid, mida te ei usu, et tegelikult juhtus

    Palgata lugusid, mida te ei usu, et tegelikult juhtus

    1. "Las ma ütlen teile, keda ma tean"

    „Vastutasin meie digitaalturundusagentuuri uue töötaja värbamise eest. Potentsiaalne töötaja rõhutas palju keda tema „teab”. Ta mainis mõningaid tööstusharu edukaimaid inimesi ja käitus nagu oleks nendega parim sõber.

    Juhuslikult oli üks neist inimestest meie kontoris - seega tõime ta sisse. See, mis pärast juhtus, oli hüsteeriline. Tema valed said nii kiiresti lahti ja töötaja lahkus häbi silmis maad vaadates. “Max Soni, Qumana

    2. Puhtus on teisejärguline töötuks olemise kõrval

    „Läksin ühel päeval ehitustreilerisse tööd otsima. Kohe, kui sisse astusin, viskas juhataja prügi prügikasti suunas, kuid ta viskas mööda. Korjasin mast prügi ülesse, panin prügikastii ja palusin tööd. Hiljem tuli välja, et ta andis mu nime teisele ettevõtte omanikule, kes võttis mind tööle just selle prügikasti intsidendi pärast.

    Töötasin tema juures kümme aastat. Nüüd on mul oma ettevõte. “ - Ken Beckstead, sigaretireostusteenused

    3. Oota üks hetk, ma kirjutan Sinu numbri kartulile

    " Ühel korral sattusin ma paanikasse, kui toiduvalmistamise ajal mulle tagasi helistati, ma jooksin oma haukuvate koerte juurest eemale, käes vaid telefon, nuga ja kartul ning ma panin end kogemata luku taha ja tööandjale vastasin …

    "Vabandust, vabandust, oodake, ma kirjutan numbri kartulile". Järgmises intervjuus vandusin kogemata, kuid sain sellegipoolest tööle.”

    4. Külmutatud

    “Mul oli ühe suure ettevõttega videointervjuu. Arvuti pidi esitama mulle küsimuse ning siis minu poolse vastuse salvestama, et see juhtkonnale edastada. Mul oli küsimusele vastamiseks aega 30 sekundite, mitte rohkem ega vähem. Ühe küsimuse korral said mul otsa ideed, millest rääkida ning otsustasin täielikult paigal seista ja mitte pilgutada 15 sekundit, et jääks mulje nagu oleks video jäätunud ... "

    5. Sa võid mind leida Google-st

    “Tööotsijana, kes soovis edasi liikuda suuremasse agentuuri ametikohale, kus pidi tegelema kliki eest tasumisel reklaamima, lõin ma enda oskuste demonstreerimiseks Google AdWords kampaania. Väikese uurimistööga suutsin ma piiritleda iga agentuuri, kus mul oli huvi töötada. Seejärel paigalasin otsingureklaamid kõikidesse otsingutesse, mis pärinevad agentuuri kontoritest tllajal, sealhuglgas pakkumised agentuuride nimede, C-taseme töötajate ja värbamisjuhi nime kohta, kui see oli kättesaadav.

    Kui keegi klikkis, viis iga reklaam sihtlehele, mis oli suunatud agentuurile, mille eesmärk oli jäljendada tõelist müügivihje genereerimise lehte koos väärtuspakkumise, koopia, iseloomustuste ja müügivihje vormiga, mis võimaldas agentuuril planeerida minuga intervjuu. Vähem kui ühe nädala jooksul olin ma püüdnud agentuuri tähelepanu, kus ma hetkel õnnelikuna töötan. ”

    - Dallas McLaughlin, The James Agency

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...