Heade suhete loomine tööl
    Uudiste loendisse

    Kuidas kolleegidega hästi läbi saada

    Kuidas kolleegidega hästi läbi saada

    Paljud inimesed veedavad koos oma kolleegidega palju aega ja seega on väga oluline, et omavahelised suhted oleksid head. Töökaaslastega läbisaamine võib suurendada teie rahulolu tööga, produktiivsust ja üldist õnnetunnet. Tõime välja mõned nõuanded, mis aitavad kolleegidega paremini läbi saada ja saate neid nippe hakata juba kohe kasutama.

    Kui tööl on inimesed kellega kohtumist ootate, siis lähete tööle parema meelega ja motiveerituna. Kolleegidega läbi saamise kasulikkus: tööga seotud stressi vähenemine, suurenenud heaolu ja parem tervis, parem psühholoogiline tervis, võimalus tööpauside ajal teistega suhelda, ühtsuse tunne tööl, suurem edu tööl.

    • Alusta suhete loomist juba esimesel päeval – kui asute tööle uues kohas siis on oluline kohe esimesest päevast hakata looma häid suhteid. Lisaks sellele, et õpite oma uute tööülesannete kohta, pöörake tähelepanu ka oma uutele kolleegidele. Tutvusta ennast, jäta nimed meelde ja küsi küsimusi nende ametikoha kohta.

    • Õppige oma kolleege tundma – kui näitate üles huvi oma kolleegide vastu siis see annab märku sellest, et olete avatud sõpruse loomisele ja sobitute oma töökaaslastega. Küsige näiteks nende nädalavahetuse plaanide kohta või raamatu kohta mida nad loevad. Need võivad tunduda väga lihtsad asjad aga need aitavad kaasa heade suhete loomisele.

    • Näidake üles austust – isegi kui teile ei meeldi kõik inimesed kellega koos töötate, siis alati suhtuge kõikidesse austusega. See tagab selle, et teie suhe jääb positiivseks ja te saate tööalaselt läbi.

    • Ärge jagage liiga palju – kindlasti on hea olla avatud ja aus, kuid ärge jagage liiga palju isiklikke asju. Siis jääb teie suhe positiivseks ja kergeks. Välja arvatud siis kui teie suhe töökaaslasega ongi väga lähedane. 

    • Hoidke suhtlus positiivsena – kuigi võib tunduda hea mõte kurta ülemuse või kolleegi üle, siis on siiski parem seda mitte teha, see võib vähendada teiste tahtmist teiega suhelda. Kuulujuttude ja liiga negatiivsete vestluste vältimine võib avaldada positiivset mõju nii teie töösuhetele kui ka üldisele tööga rahulolule.

    • Aidake uutel töötajatel tunda ennast teretulnuna – uuel töökohal alustamine võib olla keeruline, sest kõigil on juba omavahelised suhted välja kujunenud. Tutvustage uuele töötajale tööruume, kutsuge ta kaasa lõunale. See annab teile võimaluse õppida uut inimest tundma ning muudab teie uuele töökaaslasese sisseelamise palju mugavamaks.

    • Oma töö ära tegemine peab oleme prioriteet – kuigi kolleegidega suhtlemine on tore, siis ei tohi oma tööülesannete täitmist jätta tahaplaanile. Kui te ei jõua kõiki oma ülesandeid täita, siis võib see tähendada lisatööd teie kolleegidele ning lõpptulemusena võib see hoopiski teie omavahelisi suhteid kahjustada.

    • Olge ligipääsetav – kui töötate eraldi ruumis, siis hoidke uks lahti, kui töötate avatud kontoris, siis ärge hoidke koguaeg kõrvaklappe peas. Need asjad annavad märku, et olete koleegide jaoks olemas kui neil on vaja teie poole pöörduda. Eriti oluline on see juhtidele, sest siis annate märku, et hoolite teiste probleemidest ja väljakutsetest tööl.

    • Võimalusel töötage ka teiste meeskondadega – lihtne on töötada iga päev sama grupi inimestega, kuid proovige oma töökohal ka teiste meekondadega koos töötada. See võimaldab teil kohtuda uute inimestega ja potentsiaalselt leida uusi töösõpru.

    • Praktiseerige lugupidavat käitumist ja head etiketti – jõudke tööle õigeaegselt, kandke sobivaid riideid, pange telefon hääletuks, vastake alati e-mailidele, rääkige meeldiva hääletooniga, veenduge, et keelekasutus oleks sobiv. 

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...