Tööandja bränding - online üritus
    Uudiste loendisse

    ANCOR Pro Business: tööandja kaubamärgi kuvand. Mis see on ja miks see oluline on?

    ANCOR Pro Business: tööandja kaubamärgi kuvand. Mis see on ja miks see oluline on?

    Ettevõtte kuvand on kahtlemata oluline aspekt, millel on suur mõju ettevõtte edule. Paljudel juhtudel on ettevõtte kuvand keskendunud klientidele, kes ostavad kaupu või teenuseid, kuid tänapäeval pööratakse üha enam tähelepanu sellele, kuidas ühiskond näeb teatud ettevõtteid potentsiaalse tööandjana. See teema on muutunud eriti aktuaalseks viimastel aastatel, kuna inimesed on hakanud rohkem kui kunagi varem väärtustama tööandja hoolsust ja oskust oma töötajate heaolu eest hoolitsemisega toime tulla. Kõik see kujundab tööandja brändi kuvandit ja aitab kaasa ettevõtte positiivsele mainele.

    Veebipõhisel üritusel ei aruta ainult tööandjabrändi olulisust ettevõtte jaoks, vaid esitleme ka rahvusvahelist tööandjabrändi uuringut. Selle uuringu algatajaks on Hollandi ettevõte Randstad, mis aastal 2021. kuulub maailma 30 suurima värbamisettevõtte hulka. Uuringu viib läbi maailma juhtiv andme-, ülevaate- ja konsultatsioonifirma Kantar. Sel aastal osales uuringus 190 000 vastajat 34 erinevast riigist üle maailma. Uuringut on tehtud üle 20 aasta ning aastal 2023 kaasatakse uuringusse ka Eesti.

    Mis on tööandja bränd? Mida see ettevõttele annab? Miks see oluline on? Kuidas saab avalik arvamus sinu ja töökoha kohta sinu brändi mõjutada?

    Kõigile neile küsimustele vastame arutelu käigus ja Leedu ettevõtete esindajaid jagavad oma kogemusi sellel teemal.

    Ürituse toimumisaeg: 18. november 2021

    Aeg: 15.00 – 17.00

    Üritust juhib: Aušra Bendikaitė, ANCOR Baltic juht

    Ürituse esinejad:

    • Jan Denys - Hollandi Randstadi tööturu ekspert, mis on tunnustatud kui üks tugevamaid personaliteenuseid pakkuvaid ettevõtteid, väliskommunikatsiooni ja avalike suhete juht. Jan on Randstadi tööandja brändiuuringute pioneer ja algataja.
    • Judith Franssen – Randstadi globaalne turundusdirektor, Randstadi tööandja brändiuuringute juht.

    • Nanda Deen - ettevõtte Kantar andmete, ülevaadete ja konsultatsioonide äriarendusdirektor. Nanda omab enam kui 25-aastast kogemust turu-uuringute alal ja panustab rahvusvahelistesse uuringutesse erinevates sektorites.

    • Natalija Piparienė - Nestle’i personalijuht Baltikumis.

    • Giedrė Teresevičienė – Affidea personalidirektor.

    Kutsume Sind juba praegu registreeruma kui soovid otseülekannet vaadata!

    Registreeruda saad SIIN!


    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...